Lepingust taganemine ja kaupade tagastamine

1. Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud pole vastavalt

Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik.

2. Kui klient soovib taganeda tellimusest, mille esemeks ei ole Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 toodu – lilled, lilleseaded või lillekimbud, kohustub ta sellest Globeflowerile kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@globeflower.ee või helistada numbril +372 5174939. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon) ja tellimusest taganemise põhjus.

3. Kaupmees kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 10 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine.

5. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

6. Tagastusõigust pole kiiresti riknevatel kaupadel (lilled, lilleseaded, lillekimbud) ega kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele.

7. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.

8. Tagastamisel kantakse raha samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine.

9. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient.

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

KONTAKT

TELEFON

+372 5174939

E-R 9.00-17.00

AADRESS:

Avatud kokkuleppel

Copyright © GlobeFlower 2020. All rights reserved.